Facebook Linkedin Google Plus Twitter

E-mail:info@uptime-it.ro  Tel:+40 756 082 508

Solutii IT oferite de profesionisti in domeniu

Servicii IT si Web-Design





  • Lista postari blog UpTime-IT Selectati o postare
  • Toate postarile
    Toate postarile Aici poti vedea toate postarile de pe blog.
  • Categorii
    Categorii Afiseaza lista categoriilor postarilor de pe blog.
  • Tags
    Tags Afiseaza lista tagurilor folosite in blog.
  • Bloggeri
    Bloggeri Cauta bloggerul tau favorit.
  • Echipa
    Echipa Cauta echipa ta favorita.
  • Autentificare
    Autentificare Login form

Externalizarea si beneficiile outsourcing-ului

Posted by in data de in Externalizare IT
  • Dimensiune Font: Larger Smaller
  • Clickuri: 823
  • 0 Comentarii
  • Aboneaza-te la aceasta postare
  • Printeaza

 Externalizarea ofera unei companii abilitatea de a tine in frau cheltuielile si in acelasi timp le ofera timp pentru dezvoltarea afacerii – nu doar cu privire la serviciile si produsele proprii, dar si cu privire la ariile complementare afacerii si tendintelor prezente ori viitoare. In general se remarca patru mari beneficii ale externalizarii:

Reducerea costurilor de capital: prin eliberarea fondurilor care altfel ar fi alocate salariilor unor angajati, costurile fixe se transforma in costuri variabile. Acest aspect ofera afacerii oportunitatea de a reloca aceste fonduri spre alte zone ale afacerii, precum cele aducatoare de venituri, pentru care pana acum nu aveati timp.

Multe afaceri aflate la inceput si antreprenori isi structureaza afacerile in jurul ideii de externalizare. Aceasta noua tendinta evita marile cheltuieli de capital necesare in fazele de inceput ale afacerii si permite dezvoltarea acesteia, care altfel ar avea nevoie de o infuzie majora de capital.

Reducerea costurilor pentru manopera: Externalizarea are avantajul de a permite unei companii sa se angajeze in servicii vizand o gama larga de expertiza, fara costurile suplimentare de finantare a unui salariu permanent. In plus, ne dam seama ca uneori personalul poate avea o zi relaxata, fara prea multa munca, in timp ce in alte zile personalul poate avea un volum impresionant de munca.

Eficienta crescuta: cand munca este externalizata, personalul se poate concentra asupra sarcinilor de serviciu fara a fi stresati de sarcini suplimentare sau rolul aditionale pentru care poate nu au pregatirea necesara. Astfel, personalul este  mai putin stresat si poate fi mai eficient in activitatile desfasurate, concentrandu-se asupra obiectivului afacerii. Aceste economii, ca urmare a eficientei in munca, pot fi realocate spre sectoare adiacente afacerii.

Apelarea la ajutorul unui expert: contractarea experientei unui specialist, la modul permanent, poate fi costisitoare pentru bugetul afacerii. Externalizarea diverselor activitati ori servicii catre experti permite afacerii sa se concentreze asupra clientilor proprii ori asupra tendintelor pietei in privinta serviciilor oferite. 

O companie poate angaja un specialist IT experimentat pentru a crea o aplicatie gratuita prin care clientii pot folosi produsele lor mai usor ori pentru a oferi feedback asupra produselor vandute. Acest tip de serviciu se foloseste o singura data, deci nu este nevoie permanent de un astfel de specialist.

0

Comentarii

  • Niciun comentariu. Fii primul care posteaza un comentariu!

Lasa un comentariu

Guest Duminică, 17 Noiembrie 2019



Acest site foloseşte cookie-uri. Prin continuarea navigării, eşti de acord cu modul de utilizare a acestor informaţii. Detalii aici