Facebook Linkedin Google Plus Twitter

E-mail:info@uptime-it.ro  Tel:+40 756 082 508

Solutii IT oferite de profesionisti in domeniu

Servicii IT si Web-Design





  • Lista postari blog UpTime-IT Selectati o postare
  • Toate postarile
    Toate postarile Aici poti vedea toate postarile de pe blog.
  • Categorii
    Categorii Afiseaza lista categoriilor postarilor de pe blog.
  • Tags
    Tags Afiseaza lista tagurilor folosite in blog.
  • Bloggeri
    Bloggeri Cauta bloggerul tau favorit.
  • Echipa
    Echipa Cauta echipa ta favorita.
  • Autentificare
    Autentificare Login form

Cum sa iti faci un logo profesionist pentru afacerea ta?

Posted by in data de in Web-Design
  • Dimensiune Font: Larger Smaller
  • Clickuri: 933
  • 0 Comentarii
  • Aboneaza-te la aceasta postare
  • Printeaza

 

De la un simplu blog, pana la o companie multinationala, orice business are nevoie de elemente de identitate vizuala, astfel incat consumatorii sa poata asocia rapid in minte imaginea cu afacerea. La fel ca un buletin, un logo (prescurtare de la logograma) reprezinta acea sinteza memorabila a activitatii desfasurate de tine, intr-o forma grafica atragatoare si...inspirata. Altfel spus, logo-ul este unul dintre primii pasi pe care ii faci in plan concret.

Cu toate acestea, piata a devenit suprapopulata si pare din ce in ce mai greu sa gasesti o idee care sa respecte toate regulile – originalitate, sugestivitate, versatilitate si impact. Mai ales daca nu esti tocmai cunoscator ca in ale design-ului si nu stii exact cum sa faci executia grafica sau ce simbolistica are fiecare culoare, forma, linie. Apropo, stiai ca 93% din deciziile de cumparare sunt luate pe baza perceptiei vizuale, 84,7% dintre consumatori mentioneaza culoarea drept principalul lor motiv pentru care cumpara un anumit produs, iar 80% cred ca brandurile sunt recunoscute mai usor datorita culorii folosite?

Asadar, forma, culorile si fontul utilizate la realizarea unui logo sunt aspecte de o importanta capitala, ele comunicand direct cu potentialii clienti. Logo-ul este prima conexiune pe care o face consumatorul cu brandul tau. Primul lucru de care trebuie sa ai grija este ca brandul tau sa raspunda la intrebari precum: Cine esti? Ce faci? Ce avantaje imi aduce? Mai mult, un logo ar trebui sa reflecte legaturi emotionale, precum si personalitate.

Logoul poate fi un cuvant, un simbol, un desen sau o culoare distincta ori o forma speciala a literelor, totul pentru a crea imaginea firmei. Stim ca pare dificil de luat o decizie, insa mai bine investesti inteligent in identitatea vizuala a afacerii tale, decat sa apelezi la varianta rapida si usoara care iti poate da mari batai de cap mai tarziu.

De exemplu, iti mai amintesti scandalul iscat de autoritatile de la Londra in momentul dezvaluiri logo-ului Jocurilor Olimpice din 2012 (care a costat 400.000 de lire sterline)? Publicul nu doar ca nu a fost impresionat, ci si avut reactii vehemente la adresa acestuia, catalogandu-l drept nazist, ocult sau cu tenta sexuala. Un alt „studiu de caz” interesant il reprezinta controversata frunza din logo-ul turistic al Romaniei, situatie in care s-a pus problema plagiatului.

In concluzie, cum iti faci un logo profesionist pentru afacerea ta? Ai grija la semnificatia formelor, psihologia culorilor, spatiere, font-ul utilizat si, mai ales, la originalitate. Iar in cazul in care toate acestea ti se par prea dificile si nu vrei sa risti, mai bine apelezi la servicii specializate de identitate vizuala!

 

0

Comentarii

  • Niciun comentariu. Fii primul care posteaza un comentariu!

Lasa un comentariu

Guest Duminică, 17 Noiembrie 2019



Acest site foloseşte cookie-uri. Prin continuarea navigării, eşti de acord cu modul de utilizare a acestor informaţii. Detalii aici