Facebook Linkedin Google Plus Twitter

E-mail:info@uptime-it.ro  Tel:+40 756 082 508

Suport IT

Suport tehnic de specialitate pe baza solicitarilor dumneavoastra. Remedierea incidentelor se poate face, in functie de caracteristicile acestora, remote (la distanta), telefonic sau prin deplasarea in locatia clientului.In cazul defectiunilor preluam echipamentul defect si il vom  repara in service-ul nostru sau ale partenerilor, in cel mai scurt timp posibil.

Indiferent de problema aparuta, prin utilizarea serviciului de suport, oferim raspunsuri prompte si informatii sau sfaturi relativ la utilizarea statiilor de lucru, a sistemelor de operare moderne (Windows 7, 8 sau 10, Linux, Mac Os X), a aplicatiilor de birou (Microsoft Office, Open Office) sau a celor mai populare aplicatii folosite in fiecare zi de utilizatori.

Oferim posibilitatea de sesizare in functie de stilul de comunicare preferat de fiecare angajat: online, mail, telefonic sau SMS. Toate aceste sesizari vor fi inregistrate intr-un sistem de gestiune a incidentelor care ajuta la:

      • Urmarirea parametrilor de calitate in livrarea serviciului
      • Identificarea rapida a situatiilor repetitive si oferirea de suport punctual imediat, prin folosirea unei baze de date de incidente frecvente si modalitatea de rezolvarea a acestora - Knowledge Base.
      • Identificarea incidentelor frecvente si aplicarea corectiilor majore care sa elimine cauzele acestora

 



Acest site foloseşte cookie-uri. Prin continuarea navigării, eşti de acord cu modul de utilizare a acestor informaţii. Detalii aici